Dobr� den, jak jste si p��l pos�l�me na�e zku�enosti z pr�ce na projektu coBuilder: 1) s knihovnou Qt a p�idru�en�mi n�stroji m�me dobr� zku�enosti. Dokumentace je dobr�. Chov�n� na jednotliv�ch opera�n�ch syst�mech je t�m�� toto�n�. T�i t�dny p�ed odevzd�n�m jsme zjistili, �e jde jedna ��st projektu - samotn� builder, se kterou jsme to v�bec nezam��leli, funguje i pod windows beze zm�n v k�du (a�koliv byla celou dobu vyv�jena pod linuxem) P�ed t�m, ne� �lov�k za�ne n�co ps�t, je t�eba prohledat podrobn� dokumentaci, lze nal�zt SPOUSTU u�ite�n�ch n�stroj� (xml parser...). S�ov� rozhran� v Qt nen� p��li� kvalitn�, ale je pou�iteln�. Podoporuje pouze "neblokuj�c�" s�ov� operace. V�born�, ale chv�lemi nestabiln�, jsou p�idru�en� n�stroje jako Qt Designer, Qt Assistant, atd. Lazen� pod Windows s Evaluation verz� knihovny m��e b�t kv�li splash screen zna�n� nep��jemn�. V�born� se v�ak osv�d�ilo pou�it� lad�c�ch hl�ek pomoc� funkce qDebug(). 2) KDevelop - siln�, ale nep�edv�dateln�, st�le se v�ak zlep�uje (je ve v�voji). 3) Pr�b�n� ladit a testovat Debug i Release verze program� (MSVC) - n�kter� chyby se projevuj� pouze v jedn� z verz�. Rozhodn� nelze t�den p�ed odevzd�n�m p�elo�it projekt jako release verzi a spolehnout se na to, �e bude fungovat stejn� spolehliv� jako Debug verze. Toto jsou prvn� post�ehy. Kdyby n�s napadlo n�co dal��ho tak se s t�m ozveme. Za projekt coBuilder Jakub Bican